СОП — правила організації

May192022

СОП — що це та на яких підприємствах має бути? Які документи мають бути в СОП? Чи можна складати ці документи у електронному вигляді та що для цього потрібно?

Охорона праці — це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Безпосередній контроль за проведенням таких заходів на підприємстві має здійснювати служба охорони праці (далі — СОП).

СОП — правила організації

Від кількості працівників на підприємстві залежить реалізація створення СОП (ст. 15 Закону про охорону праці).

Кількість найманих працівників

Виконання функцій СОП

Менше 20 працівників

Для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку

Менше 50 працівників

Функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку

Більше 50 працівників

Роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці

Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.

You can follow any responses to this entry through the RSS feed. Both comments and pings are currently closed.

Коментування заборонено.