СОП — правила організації
СОП — що це та на яких підприємствах має бути? Які документи мають бути в СОП? Чи можна складати ці документи у електронному вигляді та що для цього потрібно?
Охорона праці — це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Безпосередній контроль за проведенням таких заходів на підприємстві має здійснювати служба охорони праці (далі — СОП).
СОП — правила організації
Від кількості працівників на підприємстві залежить реалізація створення СОП (ст. 15 Закону про охорону праці).
Кількість найманих працівників |
Виконання функцій СОП |
Менше 20 працівників |
Для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку |
Менше 50 працівників |
Функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку |
Більше 50 працівників |
Роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці |
Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.
You can follow any responses to this entry through the RSS feed. Both comments and pings are currently closed.