Рекомендації до розроблення методичних вказівок до вивчення кредитного модуля

Dec102014

Рекомендації до розроблення
методичних вказівок до вивчення кредитного модуля
(методичних вказівок до самостійної роботи студентів)

Особливостями весняного семестра 2014/2015 навчального року є:

-     необхідність забезпечення планомірного самостійного засвоєння студентами теоретичного змісту кредитного модуля у перші два місяці семестру;

-     відсутність настановчих лекцій (таких, що читають студентам-заочникам), які мають організувати й забезпечити самостійне засвоєння студентами навчального матеріалу.

Враховуючи ці особливості, доцільно мати такий зміст методичних вказівок:

  1. Мета та завдання кредитного модуля

Згідно з відповідним розділом робочої програми розкрити МЕТУ через сукупність здатностей, які мають бути сформовані у студента в результаті засвоєння кредитного модуля. Здатність має таку «формулу»: після засвоєння кредитного модуля студент має бути готовий «що робити» + «предмет діяльності».

ЗАВДАННЯ кредитного модуля має визначити очікувані результати навчання через сукупність вимог до ЗНАНЬ і УМІНЬ.

  1. Структура кредитного модуля

Наприклад:

Всього

Розподіл навчального часу за видами занять

Семестрова атестація

Кредитів

Годин

Лекційні заняття

Практичні заняття

Лабораторні заняття (комп’ютерний практикум)

СРС

Диф. залік

  1. Організація навчального процесу

Особливістю навчального процесу у весняному семестрі є його організація за дистанційною формою навчання у перші вісім тижнів.

Наприклад:

Календарно-тематичний план засвоєння навчальної дисципліни

Тиждень

Зміст навчальної роботи

1

Лекція 1 (назва)[1]

2

Лекція 2 (назва)

3

Лекція 3 (назва)

4

Лекція 4 (назва)

5

Лекція 5 (назва)

6

Лекція 6 (назва)

7

Лекція 7 (назва)

8

Лекція 8 (назва)

9

Лекція 9 (назва)

Практичне заняття 1 (назва)

Лабораторне заняття 1 (назва)

10

Лекція 10 (назва)

Практичне заняття 2 (назва)

Лабораторне заняття 2 (назва)

Термін подання індивідуального семестрового завдання

17

Лекція 17 (назва)

Практичне заняття 8 (назва)

Лабораторне заняття 8 (назва)

18

Лекція 18 (назва)

Лабораторне заняття 9 (назва)

Практичне заняття 9 (залікова контрольна робота)

На початку семестру студенти мають за своїм логіном і паролем увійти до електронного кампусу й отримати Методичні вказівки та Конспект лекцій.

Рекомендується щотижня засвоювати навчальний матеріал одної лекції відповідно до календарно-тематичного плану та перевірити ступінь засвоєння навчального матеріалу, відповівши на контрольні запитання (провести тестування).

З метою формування умінь ……  та поглиблення знань студентів, розвитку досвіду самостійної роботи передбачається виконання індивідуального семестрового завдання у вигляді реферату (РР, РГР, ДКР). На першому тижні студент має вибрати тему реферату (отримати варіант РР тощо) із переліку (Додаток …) та електронною поштою повідомити викладачеві для своєчасного закріплення теми (варіанту). Студент може запропонувати викладачеві ініціативну тему з актуальних питань …….

Рекомендації щодо виконання та оформлення реферату надано у Додатку …. Термін подання реферату (РР тощо) – … тиждень. Роботи подаються … (дати пояснення).

З дев’ятого тижня розпочинаються заняття за розкладом занять.

  1. Лекційні заняття

№ з/п

Назва теми лекції та перелік основних питань
(перелік дидактичних засобів, посилання на літературу та завдання на СРС)

1

2

  1. Практичні заняття

№ з/п

Назва теми заняття та перелік основних питань

(перелік дидактичного забезпечення, посилання на літературу та завдання на СРС)

1

2

  1. Лабораторні заняття (комп’ютерний практикум)

№ з/п

Назва лабораторної роботи (комп’ютерного практикуму)

Кількість ауд. годин

1

2

 

  1. 7.     Оцінювання результатів навчання

Надається опис РСО або посилання на Положення про РСО у додатку. У всякому разі має бути визначено: яка робота студента оцінюється, розподіл балів за видами робіт, критерії оцінювання кожного виду робіт, посилання на контрольні запитання діагностики результатів навчання (Додаток …), структура завдань залікової контрольної роботи (екзаменаційних білетів) з критеріями оцінювання. Таблиця перетворення рейтингових балів до відповідної оцінки.

  1. Контакти із викладачем

Спілкування з викладачем проводиться через електронний кампус або електронною поштою (надати адресу).

Начальник навчально-методичного відділу

В.П. Головенкін

 


[1] Зміст лекцій та інших аудиторних занять, а також завдання на СРС надано у відповідних таблицях пп. 4-6.

You can follow any responses to this entry through the RSS feed. Both comments and pings are currently closed.

Коментування заборонено.